Jak rozmawiać o seksie ze swoim partnerem?
Jeszcze kilkanaście lat temu niezwykle trudno było kupić jakikolwiek towar. Teraz każdy klient jest odpowiednio osaczony przez reklamy i towary przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy są w stanie jedynie cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne typu opakowanie na biżuterię. Zwykle twórcy wypuszczają całą serię takich towarów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne nadzwyczaj często pakuje się towary spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała korporacja Wedel. Co poniektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w związku z tym wolno czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu wkładają też korporacje kosmetyczne. Np. firma Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Popularne są również świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
2. Szczegóły
4. Subskrybuj